Doba hotelowa rozpoczyna się o 15.00, a kończy o 10.00.
Regulamin rezerwacji
Marina Mikołajki przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
za pomocą formularza rezerwacji,
za pomocą portalu booking
Procedura rezerwacji
Złożenie Rezerwacji
Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Marina Mikołajki.
Przyjęta przez recepcję rezerwacja jest niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (w wysokości 40%) jest zablokowany.
Potwierdzenie zamówienia
Jeżeli zamawiający chce uzyskać potwierdzenie rezerwacji to wpłaca 40% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu ale nie mniej niż 150 złotych.
Recepcja po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu,
że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje gościa o dokonanym potwierdzeniu - mailowo lub telefonicznie. Obiekt po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego pokoju.
Opłata za pokój biegnie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. Jeżeli gość nie przyjedzie do obiektu w terminie uzgodnionym brak przyjazdu po upływie doby traktowany będzie jako rezygnacja z zamówienia. Gość w przypadku opóźnienia przyjazdu do hotelu o więcej niż 1 dobę powinien powiadomić recepcje aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.
Zadatek
Zapłata zadatku możliwa jest na dwa sposoby:
Na konto bankowe .
CULINARY CLUB MAZURY PIOTR ZAWALICH
ul.OGRODOWA 6/2
11-730 Mikołajki
BS Mikołajki
Numer Rachunku: 10 1020 4724 0000 3902 0362 0663
Numer Rachunku SWIFT: POLUPLPR PL 10 1020 4724 0000 3902 0362 0663
Za pomocą karty kredytowej
W przypadku płatności kartą kredytową recepcja po uzyskaniu informacji o
nazwie karty płatniczej,
numerze karty kredytowej,
oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc /rok)
pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa.
Transakcja jest oznaczona gdyż obiekt posiada terminal z identyfikatorem a koszty pobrania prowizji ponosi obiekt.
W systemie tym możemy ściągnąć zadatki z większości kart kredytowych akceptowanych w Europie.
Dane karty można podać telefonicznie, faksem lub mailem.
Po dokonaniu obciążenia karty kredytowej Gościa kopia wydruku z terminala kart płatniczych wraz z fakturą jest zachowywana i przekazywana gościowi w dniu przyjazdu do hotelu.
Zapłata za pobyt
Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku gdy dokonał zadatku. Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami.
Obiekt aby sprzedawać pokój kolejnym Gościom musi precyzyjnie znać termin wyjazdu
Przy wcześniejszym wyjeździe gościa obiekt nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
W przypadku uzasadnionej reklamacji ze strony gościa obiekt zobowiązuje się do ustosunkowania w terminie 7 dni od dnia złożenia reklamacji. Reklamacje mogą być składane przez gościa nie póżniej niż do dnia opuzszczenia obiektu.
Zasady anulacji
Obiekt nie zwraca zadatków w wysokości 40%
w przypadku anulacji na 30 dni lub mniej.
Obiekt potrąca za 1 dobę hotelową w przypadku anulacji rezerwacji na 30 -14 dni przed planowanym przyjazdem lub przenosi wpłacona kwotę na inny termin do wykorzystania.
Obiekt zwraca zadatek w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 31 dni przed terminem przyjazdu.
Opłata klimatyczna
Gość zobowiązany jest do uiszczenia - obowiązkowej opłaty klimatycznej na rzecz miasta Mikołajki. Obiekt zobowiązany jest do pobierania tej opłaty z upoważnienia miasta Mikołajki. Podatek ten jest ustalany przez Radę Miasta Mikołajki z przeznaczeniem - na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem
Wysokość opłaty klimatycznej wynosi obecnie 3,00 zł za każdy dzień pobytu od osoby i jest pobierana gotówką w recepcji obiektu po przyjeździe.