Doba hotelowa rozpoczyna się o 15.00, a kończy o 10.00.
Regulamin rezerwacji
Marina Mikołajki przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
za pomocą formularza rezerwacji,
za pomocą portalu booking
Procedura rezerwacji
Złożenie Rezerwacji
Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Marina Mikołajki.
Przyjęta przez recepcję rezerwacja jest niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (w wysokości 40%) jest zablokowany.
Gość nie musi wpłacać przedpłaty i może na własne ryzyko przyjechać do hotelu licząc, że pokój nie zostanie wynajęty do jego przyjazdu.
Potwierdzenie zamówienia
Jeżeli zamawiający chce uzyskać potwierdzenie rezerwacji to wpłaca 40% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu ale nie mniej niż 150 złotych.
Recepcja po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu,
że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje gościa o dokonanym potwierdzeniu - mailowo lub telefonicznie. Obiekt po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego pokoju. Pokój będzie przygotowany dla gościa niezależnie od godziny jego przyjazdu.
Opłata za pokój biegnie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. Jeżeli gość nie przyjedzie do obiektu w terminie uzgodnionym brak przyjazdu po upływie doby traktowany będzie jako rezygnacja z zamówienia. Gość w przypadku opóźnienia przyjazdu do hotelu o więcej niż 1 dobę powinien powiadomić recepcje aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.
Przedpłata
Zapłata przedpłaty możliwa jest na dwa sposoby:
Na konto bankowe .
M.A.D. Anna Prałat-Szczepaniak
ul.Michała Kajki 2/2
11-730 Mikołajki
BS Mikołajki
Numer Rachunku: 08 9350 0001 0016 5796 1000 0003
Numer Rachunku SWIFT: POLUPLPR PL 08 9350 0001 0016 5796 1000 0003
Za pomocą karty kredytowej
W przypadku płatności kartą kredytową recepcja po uzyskaniu informacji o
nazwie karty płatniczej,
numerze karty kredytowej,
oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc /rok)
pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa.
Transakcja jest oznaczona gdyż obiekt posiada terminal z identyfikatorem a koszty pobrania prowizji ponosi obiekt.
W systemie tym możemy ściągnąć przedpłaty z większości kart kredytowych akceptowanych w Europie.
Dane karty można podać telefonicznie, faksem lub mailem.
Po dokonaniu obciążenia karty kredytowej Gościa kopia wydruku z terminala kart płatniczych wraz z fakturą jest zachowywana i przekazywana gościowi w dniu przyjazdu do hotelu.
Zapłata za pobyt
Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku gdy dokonał przedpłaty. Opłata zastępuje umowę pomiędzy stronami.
Obiekt aby sprzedawać pokój kolejnym Gościom musi precyzyjnie znać termin wyjazdu
Przy wcześniejszym wyjeździe gościa obiekt nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
W przypadku uzasadnionej reklamacji ze strony gościa obiekt zobowiązuje się do ustosunkowania w terminie 7 dni od dnia złożenia reklamacji. Reklamacje mogą być składane przez gościa nie póżniej niż do dnia opuzszczenia obiektu.
Zasady anulacji
Obiekt nie zwraca przedpłat w wysokości 40%
w przypadku anulacji na 30 dni lub mniej.
Obiekt potrąca za 1 dobę hotelową w przypadku anulacji rezerwacji na 30 -14 dni przed planowanym przyjazdem lub przenosi wpłacona kwotę na inny termin do wykorzystania.
Obiekt zwraca przedpłatę w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 31 dni przed terminem przyjazdu.
Opłata klimatyczna
Gość zobowiązany jest do uiszczenia - obowiązkowej opłaty klimatycznej na rzecz miasta Mikołajki. Obiekt zobowiązany jest do pobierania tej opłaty z upoważnienia miasta Mikołajki. Podatek ten jest ustalany przez Radę Miasta Mikołajki z przeznaczeniem - na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem
Wysokość opłaty klimatycznej wynosi obecnie 2,80 zł za każdy dzień pobytu od osoby i jest pobierana gotówką w recepcji obiektu po przyjeździe.